Звіт керівника ДНЗ «Журавлик»

за 2014-2015 н.р. перед педагогічним колективом та громадськістю

ДНЗ «Журавлик» працює з 1985 року, має комунальну форму власності. Дошкільний заклад знаходиться за адресою смт Велика Димерка вулиця Радгоспна, 22.

Садок працює з 7.30 до 18.30 (10,5 годи на день). В садку 7 діючих груп. За проектом наповнюваність ДНЗ «Журавлик» становить 145 місць, в садок прийнято 227 дошкільнят, так як черга до садочка дуже велика. На сьогоднішній день черга становить 180 заяв. Приміщення та територія навчального закладу відповідає санітарно-гігієнічним нормам.

В нашому садочку навчання та виховання дошкільнят проводиться на українській мові. В ДНЗ є методичний кабінет, матеріальна база якого дуже велика (майже все є, що потрібно для навчання дошкільнят). Протягом року закупили літератури на суму 1500 гривень. Придбали принтер – 2650 грн., поміняли монітор – 1200 грн., закуплено меблів на 25000 грн., було замінено 2 електронагрівачі на суму 3300 грн. Все це придбали за спонсорські кошти та при допомозі батьків. Протягом навчального року ремонт не проводився, планується косметичний ремонт влітку 2015 року, заміна опалювальної системи садочка на сучасну.

Колектив ДНЗ «Журавлик» складає 42 працівники, з них техпрацівників – 24;

педагогічних працівників – 18, з них 2 працівники мають звання ІІ категорії – вихователь Дубовик О.М., психолог - Скиба Т.І., та один спеціаліст І категорії – музичний керівник Калашник Л.В. В цьому році пройшли курси підвищення кваліфікації практичний психолог Скиба Т.І. та вихователь Селюк І.В.

Завідувач ДНЗ «Журавлик» Дзюба Наталія Григорівна має педагогічну середньо-спеціальну освіту. Працювала вихователем 25 років, на керівній посаді працює 11 років. Загальний педагогічний стаж – 36 років.

Медичне обслуговування дошкільнят проводить медсестра садочка Васюк Людмила Володимирівна. Один раз на місяць приходить лікар-педіатр та проводить огляд всіх дітей. Все робимо для зміцнення здоров’я дітей. Щоранку проводиться ранкова гімнастика, два рази на тиждень – заняття з фізкультури в музично-спортивному залі, два рази –на свіжому повітрі, один раз на тиждень – піші переходи за межі дитячого садка. Проводяться спортивні свята та розваги. Системно проходить загартовування дітей, щомісяця діти п’ють кисневий коктейль, щодня одержують різноманітне та корисне харчування.

Продукти харчування постачає ТОВ «Мік-мега», СПД «Туровець», молочні продукти ТОВ «Торговий дім «Еталон». Робочий стан технічного та холодильного обладнання на харчоблоці в достатньо-хорошому стані. На харчоблоці працює два кухарі та два помічники кухаря. Дітей харчують три рази – сніданок, обід, вечеря. Харчування високої якості.

ДНЗ «Журавлик»працює за двома програмами: старші групи – «Впевнений старт», середні та молодші «Українське дошкілля» та керуємося «Базовим компонентом» (нове видання).

В 2014-2015 н.р. провели 4 педагогічні ради та 4 виробничі наради.

Теми педагогічних рад:

1. Забезпечення фізичного, психічного і соціального розвитку дітей дошкільного віку за програмою «Українське дошкілля» та програмою розвитку дітей старшого дошкільного віку «Впевнений старт»

2. Патріотичне виховання у контексті розвитку духовного потенціалу особистості дитини дошкільного віку.

3. Системний підхід до забезпечення наступності і перспективності між дошкільним закладом і школою в реалізації завдань духовного, патріотичного, трудового виховання.

4. Формування різнобічно розвиненої, духовно багатої, оптимістично та патріотично налаштованої особистості.

На початку року було складено угоду співпраці СЗОНВК та ДНЗ «Журавлик» в навчанні дошкільників та учнів початкової ланки освіти. Склали план«Забезпечення наступності в діяльності дошкільного закладу і школи», проводилися спільні заходи (засідання педагогічної ради, круглий стіл, взаємовідвідування організованої діяльності дітей, екскурсії).

Провели семінари-практикуми на теми:

Ø «Патріотичне виховання у контексті розвитку духовного потенціалу особистості дитини дошкільного віку» - грудень 2014р., вихователь Селюк І.В.

Ø «Правове виховання дітей старшого дошкільного віку» - лютий 2015р., психолог Скиба Т.І.

На базі нашого садочка проведено два районні семінари:

Ø «Використання здоров’язбережувальних технологій в навчально-виховному процесі дошкільної освіти» - фізінструктор Сукало К.О.

Ø "Полегшення адаптаційного періоду дошкільників" – психолог Скиба Т.І.

Проведені колективні перегляди:

1. Заняття ознайомлення з природою - молодші групи, листопад 2014р.

2. Моральне виховання – виховуємо патріотів – середні, старші групи, грудень 2014р.

3. Театралізована діяльність «Кицькин дім» - старші групи, січень 2015р. Калашник Л.В.

4. Правове виховання дошкільників – середні,старші групи, лютий 2015р.

5. Підсумкове заняття з грамоти - старші групи, квітень 2015р.

6. Підсумкове заняття з природи - середні, старші групи, квітень 2015р.

Проводимо 4 рази на рік «Тиждень безпеки дитини» - жовтень, лютий, квітень, липень.

Були проведені консультації для молодих спеціалістів на теми:

1. Плануємо за програмою розвитку дітей дошкільного віку «Українське довкілля» та за програмою розвитку дітей старшого дошкільного віку

«Впевнений старт» - вересень, методист;

2. Сучасний вихователь – креативна особистість - вересень, методист;

3. Інклюзивна освіта: шляхи впровадження – жовтень, завідуюча ДНЗ;

4. П’ятирічні: на фінішній прямій до школи – листопад,

5. Гіперактивність: особливість характеру чи нездоров’я – грудень, практичний психолог;

6. Почуй мене, або забезпечення ефективної діалогової взаємодії педагога з дошкільниками – січень, логопед;

7. Інноваційні педагогічні технології: система Монтессорі нині актуальна – січень, завідуюча ДНЗ;

8. Моральне виховання. Виховуємо патріотів - нові чи старі проблеми – лютий, методист;

9. Правове виховання дітей старшого дошкільного віку – лютий, завідуюча ДНЗ;

10. Природа - наша мати, треба її оберігати – березень, методист;

11. Організація трудової діяльності дошкільнят – квітень, завідуюча ДНЗ;

12. У країні веселих пальчиків. Проведення пальчикових ігор з дітьми – квітень, фізінструктор;

13. Проектна технологія як новий формат взаємодії з батьками – травень, методист.

Організаторська робота відбувалася більш оперативно у зв’язку з упровадженням взаємоконтролю, порівняльного аналізу діяльності всіх ланок дошкільного закладу. Заслуговують на увагу планомірне, системне проведення комплексних, інтегрованих занять з усіх ліній розвитку, використання сучасних підходів до фізкультурно-оздоровчої роботи, нетрадиційне проведення фізкультурних занять (за сюжетом, в ігровій формі, з інноваційними оздоровчими методиками). Кількісний та якісний аналіз оцінювання методичних заходів, проведених протягом навчального року, засвідчив, що всі вони мали науково-методичний і пізнавальний характер, були спрямовані на усунення недоліків, допущених під час організації навчально-виховного процесу.

Педагогічні працівники закладу продовжували шукати нові методи, форми, прийоми, принципи і види музичної терапії в навчально-виховному процесі дітей дошкільного віку.

Педагоги дошкільного навчального закладу приділяли велику увагу збереженню та зміцнення здоров’я, формуванню здорового способу життя в дошкільнят, активної життєвої позиції щодо власного життя та власної безпеки. Створювалися безпечні умови для формування всебічно розвиненої творчої особистості дитини, надавалися елементарні знання з питань безпеки дітям дошкільного віку відповідно до вимог Базового компонента дошкільної освіти, виховувалися основи безпечної поведінки дітей у різних життєвих ситуаціях, а також культури безпеки в дорослих, відповідального ставлення до життя і здоров’я малят.

Під час організації освітньої роботи щодо формування основ безпечної поведінки в дітей дошкільного віку перевагу віддавали спостереженням, екскурсіям, цільовим прогулянкам, довірчим бесідам та розмовам, моделюванню та аналізу проблемних ситуацій, різним видам ігрової, трудової та пошуково-дослідницької діяльності, інтегрованим заняттям, проведенню розваг.

Не зважаючи на це, робота щодо формування основ безпеки життєдіяльності в дошкільному навчальному закладі потребує вдосконалення. Більше уваги потрібно приділяти формуванню в дітей елементарних умінь, навичок поведінки в різних ситуаціях, умінь надавати посильну допомогу і самодопомогу у разі нещасного випадку та дотримання правил безпечної поведінки з іншими людьми.

На протязі навчального року була проведена значна робота з батьками. Відповідно до вимог Базового компонента дошкільної освіти батьки брали активну участь у підготовці ДНЗ до нового навчального року, допомагали в оформленні груп, самі брали активну участь у проведенні занять, свят, розваг та інших режимних моментів. Для поглиблення педагогічних знань батьків педагоги використовували різні форми роботи: загальні батьківські збори – двічі та тричі – в кожній групі окремо, бесіди, консультації, дні відкритих дверей тощо та пропонували батькам опрацювати педагогічну та психологічну літературу. Батькам також надавалася інформація на веб-сайті дитячого садка.

Кiлькiсть переглядiв: 63